sobota, 6 września 2008

Recycling - moje drugie imię :)

Co może powstać, jeśli połączymy znudzoną Martę, resztki tkaniny z sukni ślubnej, ręcznie dzierganą koronkę kupioną w lumpeksie za 80 gr i babciną poszwę na poduszkę?


Zazdroski.
Z niedociągnięciami ale cieszą moje oko i duszę. Od dawna marzyłam o zmianie i lekko rustykalnym wyglądzie okna.


A na początku było tak - roleta też uszyta przeze mnie. Myślę sobie, że wrócę do niej, gdy spadnie śnieg i zrobi się nieprzyjemnie. Wtedy czerwień ociepli kuchnię i zrobi się milej, bardziej świątecznie.


A teraz nasza kuchnia wygląda tak.

12 komentarzy:

Madzia pisze...

Piękna dziergana koronka...kocham robótki ręczne, gromadzę je i przestać nie mogę:)
Kolor szafek masz podobny do moich:)

decomarta pisze...

Ja tez uwielbiam dzierganki. Mam olbrzymia zieloną narzutę na łóżko, którą traktuję także jako obrus.
Oj, te szafki... Chciałambym mieć takie w kolorze stołu i krzeseł lub białe...

Madzia pisze...

Ja swoje mam 6 lat...no może jeszcze trochę i przyjdzie czas na zmianę:)
A jeśli chodzi o białe szafki, to uważam, że w naszej Polsce z tym jest bardzo cienko. Ja nic ciekawego tutaj u nas nie widzę. Jeżdżę często do Niemiec ...i wracam poprostu zachwycona:)
Mają duży wybór mebli, a o dodatkach nawet nie wspomnę...

decomarta pisze...

Nestety masz rację. Polska jet daleko w tyle pod względem zaopatrzenia niektórych sklepów. Brak wielu towarów, jakże dla nas istotnych :)

festoon pisze...

pięknie ci wyszły te zazdrostki,ale i roletę warto zachować-tak jak piszesz- na zmianę na zimę,bo wtedy ociepli wnętrze
...a co do szafek,to mam podobne i teraz też najchętniej wymieniłabym na białe...niemniej jednak Twoja kuchnia jest taka bardzo ciepła i domowa

decomarta pisze...

Dziekuję :)
To moje pierwsze meble kuchenne i wybierając je, tak do końca nie wiedziałam co tak naprawde mi się podoba. No ale zawsze tak jest. Ciesze się, że uwazasz moją kuchnie za ciepłą i domową. Taki efekt chciałam osiągnąć.

Ania. pisze...

Wiesz,ze masz baaaardzo przyjemna kuchnie???Wpadne na herbatke i paczusia.hehe.buziaki.

decomarta pisze...

Pączusia nie ma, są babeczki czekoladowe z kawałakami czekolady. Tomi pochłonął juz 3 :)

Anna pisze...

ja poproszę o przepis na babaczki :))

zazdrostka wyszła piekna, masz talent i fantastyczne pomysły, z realizajcą też jest super :)))
a dzierganki i ja uwielbiam, tylko , że większość robię sama, bo w "moich" lumpeksach to samo bardziewie, a jak już jest coś ładnego to za koszmarne pieniądze....

festoon pisze...

...jeszcze chciałam dodać,że świetny pomysł z ułożeniem mozaiki nad blatem szafek,są takie delikatne.

festoon pisze...

miało być 'jest' delikatna ta mozaika:)

decomarta pisze...

Dzięki Festoon. Mnie ta mozaika podobała się od dawna i to jedna z tych rzeczy, których bym nie zmieniła za nic.
Anne - Dziekuje!!!!! Poprawiłaś mi nie najlepszy humor tymi komplementami. A przepis na babeczki zaraz podam.