poniedziałek, 12 stycznia 2009

Zdjęcie grupowe

Ale się naszyłam! Babeczki i inne słodkości polecą do kilku galerii internetowych, wkrótce napiszę więcej. A teraz zdjęcie z lotu ptaka :)
Bilans szycia? Zostały mi jedynie nędzne skrawki filcu (czekam na doręczyciela:)) mam dziurę w palcu (bo nie chciało mi się założyć naparstka), boli mnie kark od spędzenia dwóch dni w jednej pozycji :/ Mimo wszystko jestem zadowolona z efektu.
Przed wami babeczki, sorbety, desery lodowe, torty i ciasteczka. Wykorzystałam kilka nowych technik "wyciskania" kremu i bitej śmietany :), a także "wypieku" ciasteczek w kształcie serc. To świetna zabawa!
Smacznego :)

P.S.
Nie mam pojęcia, dlaczego zdjęcia wyszły takie jaskrawe! Na pulpicie mają normalne kolory :/



..............................................................................................................................
Uwaga!!!
Jaszmurka rozdaje niesamowite cukierasy!!!!!!!!!


Poza tym chciałam także zaprosić na candy u Mamajudo!

Zapraszam serdecznie!

15 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

o matko...

oddech mi uciekł

o_O

Ania. pisze...

Pyszne babeczki.Gratuluje po raz kolejny-jestem z ciebie dumna ,ale to juz wiesz:)Buziaki dla was.Ania

gulka pisze...

te Twoje babeczki są niesamowite :))

Anonimowy pisze...

Mniam, niesamowicie smakowite! Super!

Juunka pisze...

Mmm, ależ pyszne muszą być te twoje babeczki ;]

Marcia pisze...

Nie dość, że smakowicie wyglądają to jeszcze są niekaloryczne- same plusy :))

Madzia pisze...

Smakowite te Twoje wypieki...:)

Anitasienudzi2 pisze...

mniammmmmmmmm

katje pisze...

Ale smakołyki stworzyłaś!!!! Ślinka mi cieknie... Zdolniacha :))
Pozdrawiam
Kasia

Ewa pisze...

Super wypieki! I jakie kolorowe. Nic tylko podziwiać :-)
Pozdrawiam
Ewa

notonlywhite pisze...

super:)))

Ita pisze...

Ale się naprodukowałaś !!!
Są świetne .
Z naparstkiem nie lubię szyć ,jakoś mi nieporęcznie ,dlatego kiedyś po prostu owinęłam palec plastrem...he he he ..pomogło!.

truskawkaM pisze...

babeczki sa taaakie smakowite ! piękne :))

Flora pisze...

Ależ słodkości naprodukowałaś!! a mnie się tak słodkiego chce, buuu.... chyba zima ostra się robi...

martita pisze...

mmmmmniam... babeczki :) bardzo mi się podobają tego typu gadżety i chociaż sama nie mam tyle zdolności, to oglądanie ich sprawia mi wiele przyjemności :) są jak prawdziwe!