sobota, 20 grudnia 2008

Candy i zajawka

Z reguły jestem niecierpliwa. Ciężko mi wytrzymać do czasu rozdania prezentów, żeby wtedy Wam pokazać co komu zmajstrowałam. Uchylam zatem rąbka tajemnicy i pokazuję małą zajawkę :) Pomalowałam małe pudełeczko na skarby. A to początek pracy :) Za dużo nie widać więc mogę wrzucić zdjęcie.
Ale nikt nic nie wie, ok? hahaha...


Poza tym wszem i wobec ogłaszam, że przemiła Juunka organizuje candy i mam wielką ochotę przygarnąć takie cukieraski, hyhy.


Kolejny konkurs w Zaciszu Wyśnionym. Ale jaka nagroda! Prawdziwie kobieca - książka i biżuteria dla sroczki. Mhmmm.... Pyszności! Polecam wziąć udział. Albo nie, bo za dużo Was będzie ;P


Popakowałam dziś prezenty, ale nie wszystkie, bo zabrakło mi papieru. Jutro dokupię tylko jeden upominek i będę miała wszystko. Wierzyć mi się nie chce! A grudniownik Jaszmurencji bardzo mi pomógł planowaniu prac przedświątecznych i wykonywaniu prezentów. Nawet mój Tomi naniósł jakieś notatki, haha. Ciekawe co nam szykuje? :)

7 komentarzy:

Juunka pisze...

Statystyki bardzo łatwo zdobyć ;] Wchodzisz na stat4u.pl i tam zakładasz konto. Wszystko tam tłumaczą krok po kroku jak założyć statystykę ;] Jak juz ja założysz, to na samym dole jest 30 ostatnich wejść - z jakiego IP, kiedy, z jakiego adresu kto do ciebie wchodził I jeśli byłaś wygooglana, to jest też napisane pod jakim hasłem cię znaleziono. A zresztą jak założysz to wszystko zobaczysz ;) Powodzenia życzę w zakładaniu statystyki:**

Jaszmurka pisze...

Ale że o czym mowa? Że coś ujawniasz? Ale co? 8) yhyhyhy

Jeny... Ty tak malujesz? o_O

To ja padam... olaboga... ale będzie kosmos!

:*

Jaszmurka pisze...

Znaczy się tak się domyślam, bo przecież nie widziałam zajawki ahahaha

decomarta pisze...

Jaszka, ty to udana jesteś, hahahaa. Welcome back :)

Marcia pisze...

Ładnie się zapowiada to czego wcale nie pokazałaś ;P

notonlywhite pisze...

świetne pudełko!:)) (chętnie bym takie kupiła:D)

odezwę się na @ po świętach-jestem przeziębiona a moje dziewczyny kaszlą paskudnie:/-jak się wykurujemy to wyciągnę Ciebie i małego na spacer jakiś:)

decomarta pisze...

Ale czy ja coś pokazywałam? Nieeee, nie przypominam sobie. Dzięki Marciu :)
Babi - Tomi też chory, gorączkuje, mega katar, a i nam coś wchodzi. Jeśli chodzi o spacer, czy jakieś spotkanie, to ja bardzo chętnie. Może w końcu się nam uda. Jak chcesz coś kupić, nie ma problema :DDD