środa, 23 grudnia 2009

Wesołych Świąt!

Witajcie!

Miałam jeszcze przed świętami wrzucić zdjęcia pokoju, ale szczerze mówiąc złapał mnie leń :) Poproszę męża, żeby poszalał z aparatem, a sama sobie odpocznę i pokażę Wam "duży" pokój zaraz po świętach. Teraz sobie poleniuszkuję. Tyle się ostatnio naszyłam, nasprzątałam.... ciągle w biegu, ciągle coś.... Stwierdzam na przykład, że dwudziestominutowe zagniatanie ciasta na pierogi nie jest dla kobiety w trzydziestym siódmym tygodniu ciąży 0_o, zwłaszcza, że potem to ciasto (bardzo elastyczne) trzeba rozwałkować do grubości 2 mm....
Teraz postanowiłam zwolnić, zwłaszcza, że już energii brak. No, może ta mentalna jest, ale ciało nie chce się już słuchać :) Te ostatnie dni nie są lekkie. W zasadzie do terminu porodu zostały trzy tygodnie, ale dzidzia spokojnie może przyjść zaraz po Nowym Roku. Niedługo, prawda? Polenię się zatem, bo nie wiem kiedy znów będę mogła to robić ;)
Wyjaśniłam Zosieńce, że gdy tylko zaczną strzelać o północy w Sylwestra, może wychodzić, prędzej nie. Zresztą, nasza rodzinna czarownica przepowiedziała nam poród na piątego stycznia. Wierzymy :) Nieraz się już sprawdziła (pisałam o tym np tutaj)

Nie przedłużając.... składam wszystkim odwiedzającym najlepsze życzenia świąteczne!


Pozdrawiam świątecznie!

20 komentarzy:

Unknown pisze...

Martuś,też tak Lenkę jak była w brzuszku prosiłam aby sobie wychodziła po północy sylwestrowej.
A jak wasza Zosieńka urodzi się tak jak przepowiedziane,to będzie obchodzić urodziny w tym samym dniu co mój Maciek :)

Wam życzę aby te Święta były pełne rodzinnego ciepła i spokoju,aby te najbliższe dni były wypełnione magią.

Pozdrawiam cieplutko.

Lavande pisze...

Martusiu Zdrowych i pogodnych Świąt dla Ciebie i Twojej Rodzinki!

I spokojnego oczekiwania na narodzenie Zosieńki:)

5 styczeń to dobra data, ja tez urodziłam się tego dnia:)

Pozdrawiam
Lavande

Kamila pisze...

MARTUSIU ŻYCZĘ CI CIEPŁYCH RODZINNYCH, ŚWIĄT, PEŁNYCH MIŁOŚCI I WZRUSZEŃ. NIECH NOWY ROK BĘDZIE LEPSZY OD POPRZEDNIEGO I DZIDZIUŚ KTÓRY PRZYJDZIE NA ŚWIAT NIECH WYPEŁNI RADOŚCIĄ KAŻDY DZIEŃ. POZDRAWIAM SERDECZNIE KAMILA

Natalia pisze...

Martuś Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich!

sylwia pisze...

Wesołych Świąt !!!

KASANDRA pisze...

Wesołych Świąt i spokojnego oczekiwania na maleństwo Martusiu ...

Renata pisze...

Ja również życzę Wam Cudownych Świąt ;))

No dobra Zośka, jak nie chcesz 15 to nie.... i tak czekamy!!!!!

Buziaki

nataly*oh pisze...

Zdrowych, pogodnych i spędzonych w rodzinnej atmosferze pełnej spokojnego oczekiwania Świąt oraz mnóstwa pomyślności w Nowym Roku!

XOXOXO.

notonlywhite pisze...

Marta ale ten czas leci! Mam nadzieję,że się spotkamy na wiosnę w większym gronie!:D

Wesołych Świąt

Mrouh pisze...

Spokojnych, zdrowych radosnych Świąt i żeby Zosia doczekała do Nowego Roku w tymczasowym lokum:-)

ushii pisze...

Szczęśliwych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt! I żeby Zosieńka grzecznie czekała do tego piątego :)
Wypoczywaj dobrze!!

brydzia pisze...

Życzę Świąt pełnych zdrowia,szczęścia,rodzinnego ciepła oraz spokojnego oczekiwania na córeczkę.
Brygida:)

aagaa pisze...

Wesołych Świąt!

Isa&Fräulein pisze...

Ja tez zycze wam spokojnych Swiat Bozego narodzenia...

Ita pisze...

Martuś ,również ,życzę Tobie i całej Twojej rodzince pogodnych i spokojnych Świąt! Oby przepowiednia się sprawdziła i relaksuj się maksymalnie.
Uściski świąteczne ślę.

Helli pisze...

Oj sprawdziła się nie raz...
Czyli teraz czekamy na 5 ;);)
Wesołych i pozdrawiam ;*

kigabet vel Ki pisze...

w magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia
życzę ci ciszy tak pogodnej i czystej,
aby dusza usłyszała bicie serca,
radość i płacz małego Jezusa ...

kigabet vel Ki pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pretty Zesty pisze...

Happy Holidays!

ivon777 pisze...

Wybacz Martuś , że nieobecna byłam przed świętami a wracam dopiero w ostatni dzień roku .
Życzę Wam pięknej Nocy Sylwestrowej , niech upłynie w spokoju . Na każdy dzień Nowego Roku 2010 - życzę tradycyjnie już dziś - by zegary wolniej odmierzały czas. By ich wskazówki zatrzymały się w pięknych chwilach naszego życia i pospieszyły, gdy przyjdzie nam zmierzyć się z przeciwnościami losu. Niechaj Nowy Rok przyniesie radość i szczęście, zdrowie i spokój . Niech będzie to zupełnie wyjątkowy rok spełnionych marzeń i planów . Niech Wasze Dzieci - Tomaszek i oczekiwana Zosia - dostarczają Wam niezmierzonych pokładów radości .
Moc serdecznych uścisków posyłam. i gorąco pozdrawiam. Trzymam kciuki ... Czekamy razem z Tobą.