piątek, 18 grudnia 2009

Pokój dzieci

Poniosło mnie troszkę z ilością zdjęć, ale to taka graciarnia, że inaczej się nie da. Tak jak chciałam, jedynie zabawki stanowią element kolorystyczny, reszta jest utrzymana w bielach i szarościach. Kurcze, serio brakuje mi miejsca do przechowywania zabawek. Gdybym je miała, nie byłoby tyle na wierzchu, ale cóż.... Tak, póki co rezydujemy z mężem w pokoju dzieci (póki nas nie wyrzucą ;) A tak na serio, póki Zosia nie podrośnie na tyle, bym ją mogła zostawić w pokoju samą na noc. Wtedy znacznie się tam rozluźni, a w miejscu naszego łóżka zorganizujemy kącik do zabawy.
A że grzybiara ze mnie ;) to i od grzybków zacznę. Uszyłam dwa muchomorki.



Dwa muchomorki trafiły także na schowek na pieluchy (nie wiem jak to ustrojstwo się nazywa 0_o). Szyłam go dwa dni i posypało się mnóstwo brzydkich słów. Proszę to docenić :D
Uszyłam także zderzak do łóżeczka i kołderkę patchworkową. Karuzelę już znacie. Przy okazji chciałam podziękować pięknie za wszystkie miłe komentarze na jej temat! Podłechtałyście moje ego :D



Uszyłam także dwa pojemniki za pierwsze zosine zabawki.


A tutaj pierwsza lala Zosi, którą Tomaszek póki co się opiekuje. Nadał jej nawet imię Rózia. Spędzają wieczory na naprawdę dłuuuuugich pogawędkach, śpią razem....
no comment....



I co myślicie? Logistycznie sprzętów nie dało się lepiej ustawić na tych 12 m2. Zrobiłam co mogłam :)
Następny post będzie pewnie o pokoju dziennym. A teraz wracam do lepienia pierogów na obiad i do sprzątania kuchni. Remont oficjalnie zakończony. Jupi! Mąż szczęśliwy z tego powodu. Teraz trzeba tylko odgruzować przedpokój z narzędzi i innych rzeczy, które znajdą się w piwnicy.

Pozdrawiam!

41 komentarzy:

notonlywhite pisze...

pięknie to wszystko wygląda! jesteś cholernie zdolna!!:D

Renata pisze...

No no.... nieźle, tyle sprzętów na 12 metrach!!!! Gratulacje.
Świetny kącik dla Zochy, bardzo dziewczęcy i wdzięczny :)
Bardzo mi się też podoba kolor ścian, zdradzisz jaką farbą malowałaś?
W ogóle fajnie....
Buziaki

decomarta pisze...

Dulux - "dotyk mgły". Całe mieszkanie pomalowaliśmy tym koloem. Tylko łazienka i kawałeczek koytaza duluxem "szaość ganitu".
Pzepaszam za błędy, wysiadło mi kilka lite na klawiatuze. Widać jakie :/
Czekam na męża jak na zbawienie. Może napawi.

MOLLIK pisze...

ale tam ślicznie i przytulnie! i te muchomorki - zakochałam się normalnie! :)

Bramasole pisze...

Wszystko wygląda ślicznie. Zwłaszcza muchomorkowe dekoracje są bardzo urocze. Zośkowy kącik jest super:)
pozdrawiam Aga

MonikaR pisze...

Baaardzo przyjemnie, spokojnie, ale i kolorowo. Wszystko przez Ciebie bo: zakochalam sie w muchomorkach i szarym kolorze scian, myslalam o takim dosyc ciemnym, ale taki szarawy uroczo wyglada.
Ciezko pomiescic tyle zabawek, a to przeciez pokoj dzieci, wiec jest fajnie:)
Gratuluje wykonczenia przed swietami, a u nas glazurnik moze skonczy w sobote, a granit i tak pewnie odbierzemy po swietach, szkoda.
Sciskam serdecznie!!! Mrozno tu dzis w Irl...brrr...

Unknown pisze...

Ale świetny pokoik urządziłaś swoim maluchom!Sama chętnie spędzałabym sporo czasu bawiąc się w nim ;)

Pozdrawiam Ciebie i pocieszki.

alewe pisze...

Martuś-jej pięknie urządziłaś ten pokoik-powiem szczerze,że nie miałabym nnic przeciwko długiemu w nim mieszkaniu na Waszym miejscu ;).
Taki delikatny ,radosny i kolorowy. I przede wszystkim widać,że "dla dzieci" :D.
Muchomorki,karuzelka,podusie-no piękne!
aż sobie w ulubiomych zapiszę :D
pozdrawiam ciepło

Betsypetsy pisze...

Bardzo mi sie podoba ! Kolor ścian jest przepiękny, do tego ta biel i te kolorowe akcenciki, no pięknie jednym słowem :) Muchomorki śliczniaste a schowek na pieluchy bomba !

Barbarella pisze...

Śliczny! Taki pokój marzy mi się dla mojej córci :)

Justt pisze...

O Jeeju.. Jak ja bym chciała być mała i mieć taaaką kreatywną mamusię! :)
No świeetny ten pokoik!
I wszystkiego najlepszego jeszcze raz dla przyszłych rodziców :)
I braciszka oczywiście :)
:*

O blogu pisze...

Ale tu fajnie!!! tak przytulnie i ciepło!!! Pzdrawiam artystyczną duszę :)

Jadwiszka pisze...

muchomory są fantastyczne! i jak ta kuchnia ślicznie wygląda! bardzo sympatyczny pokoik, kolorowy- aż bije z niego radość :)

jadwiszka.blox.pl

Agnieszka S. pisze...

Martuś! Ten pokoik wygląda jak żywcem z katalogu wyjęty! Cudowny jest, przecudowny. Aż te kawałki duszy dziecięcej jeszcze zazdroszczą Zosi :)

Kamila pisze...

super wyszło :) szarosci na ścianach lubię od dawna - mam w duzym pokoju :), muchomorki i reszta wlasnoręcznych dodatków super :) tylko patchwork za mało widoczny - proszę się poprawić następnym razem ;)
pozdrawiam przedświątecznie. K.

asiorek pisze...

Słodki:)))))) zaraz lecę oglądać jak wygląda z bliska dotyk mgły:P moze przedpokój tak machnę, bo rozmyślam nad kolorem. Miał być pastelowy jaśmin, albo magnolia.
To sztuka zmieścić na 12m tyle mebelków, zabawek, łóżeczko:P
Miłego oczekiwania:)
Pozdrawiam

bestyjeczka pisze...

Jeden z najpiękniejszych pokoi dziecięcych jakie podziwiałam. Gratulacje!!! Diabeł tutaj tkwi w szczegółach, Twoje prace są cudowne!

KASANDRA pisze...

Przepiękny pokoik !!! Te Twoje grzybki są boskie !!! A zabawkami dzieci to ja mam ten sam problem ... wiecznie nie gdzie ich dać ech ręce czasami załamuje ...

Pozdrawiam serdecznie

Kamila pisze...

Zacznę od tego ,że kolor ścian wygląda świetnie,doskonale komponuje się z bialymi mebelkami i dekoracjami .
Muchomorki - (powzdycham w ciszy)bajeczne!!!
i kuchnie po renowacji tez dostrzegłam.
Pozdrawiam cieplutko , dbaj o siebie kobitko i o aniołkę też

Jaszmurka pisze...

To najpiękniejszy dziecięcy pokój jaki KIEDYKOLWIEK widziałam.

Jest po prostu przepiękny...

Aż mi słów zabrakło...

Że niby zdjęć dużo?? Jak dla mnie za mało.

Bosko... bosko.

Też chcę takie muchomory!!!

(a mój kolędnik zeszłoroczny już wisi na posterunku :*:*)

lowe!

Lavande pisze...

Piękny pokoik stworzyłaś! jak wcześniej wzdychałam do karuzeli, tak teraz wzdycham do muchomorków-bo je pierwszy raz widzę:)

Śliczniutkie!

Nowalinka pisze...

Wow, wszystko wygląda obłędnie, muchomorki rządzą! :)
Wszystko pięknie uszyte i skomponowane. Poza tym mam tę samą szafę, na której są światełka...i spodobał mi sie ten świecący patent :)

iwjardim pisze...

Pięknie wyszło , cudnie sobie poradziłaś , a miejsce dla Zosi cudne .

olla pisze...

Uroczyście oświadczam, że jest to jeden z najpiękniejszych pokoików dziecięcych jakie widziałam, czy to wirtualnie czy w realu. Bardzo dużo ciepła wnoszą rzeczy, które zrobiłaś własnoręcznie - piękne.

Doczytałam, ze ta szarość to Dotyk mgły - świetna, neuralna baza, muszę się przyjrzeć temu kolorowi w sklepie.
Cieplutko pozdrawiam w ten mroźny wieczór:)

ushii pisze...

kolory ścian, które wybrałas nawet z największej graciarni robią całkiem przestronne miejsce, a u Ciebie to jeszcze do prawdziwej graciarni daleko :) Za to całkiem blisko do miłego miejsca :) A Zosieńkowy kącik uroczy - i te rzeczy które uszyłaś - śliczne!
Pozdrawiam

Ania. pisze...

Po pierwsze gratuluje skonczenia prac,bo wyobrazam sobie ,ze mialas juz dosyc:-).Sama calkiem niedawno przechodzilam prace remontowe,wiec wiem cos o tym.Zreszta my do konca jeszcze nie dobrnelismy:-/ .Pokoik pociech swietny.Ale czego innego mozna bylo sie po tobie spodziewac:-) .Ja takze prosze wiecej zdiec patchworka.Mebelki w bieli o wiele lepiej sie prezentuja.No nic to czekam teraz na reszte mieszkania.Buziaki dla Tomiego i mizki dla Zosi.

Renata pisze...

Dzięks, obejrzę sobie ten kolor. Choć mam teraz jeszcze inną koncepcję na pokój Małgosi.
A klawiaturę może trzeba przedmuchać. Mnie często wpadają paprochy z kanapek ;-)

Uściski

decomarta pisze...

Chciałam Wam wszystkim podziękować za tyle miłych słów!

Mollik, Bramasole - dzięki wielkie:)

MonikaR - Ja też myślałam o takim ciemnym szarym u dzieci, ale w końcu stwierdziłam, że pomniejszy i tak już niewielki pokój. Ciemny jest więc w łazience i kawałku korytarza :) Bardzo się cieszę, że wyrobiliśmy się przed świętami. Sądzę, że gdybyśmy mięli tak poważny remont jak Ty, nie udałoby nam się to.

Paulo - a myślisz, że ja stamtąd wychodzę? :D

Alewe - dziękuję, dziękuję, po stokroć dziękuję :D

Betsy Petsy, Barbarello, Justt- Dzięki przeogromne! Aż się paszcza sama śmieje :)

Emilio, Jadwiszko - :)

Agni-no nie przesadzajmy z tym katalogiem :) W każdym bądź razie serdeczne dzięki!

Kamilcio- poprawię się i przy okazji kolejnego postu wszucę jego zdjęcia.

Asiorku- kolor jest naprawdę, wg mnie, gdy tak na żywo patrzę, rewelka.Szary, ale na tyle jasny, źeby nie przytłoczyć i nie zaciemnić małego mieszkania.

decomarta pisze...

Bestyjeczko - Wieeelkie dzięki! Czuję się zaszczycona tak miłymi słowami :)

Kasandro - no właśńie, zabawki wychodzą z każdego kąta, prawda? I przybywa ich w zastraszającym tempie!

Kamilo - dziękuję :* dbam:)

Jaszko! - oj JAszko, jaszko:D PRzybądz kiedyś, to Cię w nim ulokuję :D Cieszę się, że wydobyłaś kolędnika :D Buziole!

Ojej, LAvande :* Dziękuję z całego serca ")

Nowalinko - a ten patent miał być na szybko i na chwilę, a synkowi spodobało się, jak błyszczy i kto to wie, czy i po świętach nie zostawimy tych lampek :) I cieszę się, że się podoba :)

Iwjardim - dziękuję :D

Olla - o mamusiu.... no i jak ja mam dziękować za TAKIE komentarze? Śle buziaki dziękczynne:D

Ushii- wielkie dzięki! Graciarnia jest i już i się robi coraz większa, ale cóż począć? Dziękuję :D

Aniu- dzięki stokrotne! Czego się można było po mnie spodziewać? Że spartolę na ten przykład :D Ech, ta biel działa cuda, prawda?

Alizee - klawiaturę Tomek dmuchał, aż poczerwieniał :D Niestety, postanowiła zakończyć żywot. Nadaję w tej chwili z laptopa podłączonego do wiekowej klawiatury, w której spacja działa jak chce, a w myszce nie działa prawy guzik 0_o Totalny powrót do średniowiecza! Nie da się po ludzku pisać, ani korzystać z kompa, a będę musiała się troszkę pomęczyć, bo klawiatura do macbooka kosztuje 250 zł.Nie prędko ją zobaczę...

dul pisze...

Przepiękny pokój.

dorkabest pisze...

śliczny pokoik i ozdoby!

Kamila pisze...

Martusia- chyba ze dwa dni temu weszłam w Twojego bloga na post o pokoiku dziecięcym. Trawię w myślach te cuda już dwa dni na początku byłam wręcz niezdolna napisać coś bo mnie tak zauroczyło i zatkało.
Pokoik przepiękny, szary kolor ścian i biel do tego te akcenty czerwieni ramek i muchomorków.I wszystko takie wyważone i taki nastrój beztroski i optymizmu. Jako, że sama mam już patchworkowe nakrycie do łóżeczka synka uwrażliwiona jestem na takie rzeczy i Twój patchwork jest wprost prześliczny, piękne desenie i kolorki. No i te grzybki ślicznie zrobiłaś.Sama mam aktualnie mega słabość do 3 motywów dziecięcych zielonych żabek, misiów i króliczków ale naprawdę u Ciebie te muchomory grają kolorystyką i deseniem świetnie. Na koniec powiem Ci, że po zobaczeniu kapuścianej dzidzi na łóżeczku małej( jakie te lalki sa urocze) dostałam jakiejś jazdy i szukam takiej okazyjnie no też już 2 dzień. Chłopiec też musi mieć choć jedną lalkę dla równowagi umysłu. Poza tym wszystkim- jestem pełna uznania i podziwu dla każdego przedmiociku który stworzyłaś i aż mi trudno uwierzyć że można mieć tyle energii w końcówce ciąży...

Helli pisze...

Ślicznie urządziłaś dzieciakom ten pokój. No a Tomaszek oczywiście z książeczkom, widać czyj synek ;p

domilkowydomek pisze...

Pokoik naprawde boski, sama chetnie bawiłabym sie w nim - te muchomorki, pojemnik na pieluszki, pojemniki na zabawki -ech tylko wzdycham z zazdrości.

A tkanike taka co masz w środu pojemników na zabawki również posiadam. I to dobry kawał ;)

radosnego oczekiwania i wesołych świąt życzę

Dorota

Bea pisze...

oj oj!!! z pieluszkownikiem mnie chyba zmobilizowałaś!!! może w końcu swój uszyję :) hahah na pewno nie tak ładny ale co tam!
Piękny pokój i nieźle z tymi łóżkami !!!! prawdziwa sypialnia (z kącikiem kuchennym ;))
U nas mała kącika jeszcze nie ma - a ma mieć jakieś coś w sypialni, a w kolorowym królestwie Tyma na razie sam on ;)

kopciuszek pisze...

Wspaniałe te twoje krawieckie wytwory! Karuzeli to już w ogóle zazdroszczę maksymalnie!

Kamila pisze...

Martusia Mamusiu! Gratulacje!-tak się cieszę bo już pokątnie wiem, że Zosieńka jest na świecie!!!
Ale duża i konkretna dziewczynka- już nie mogę doczekać się kiedy ją zobaczymy. Niech Królewna Zosia rośnie zdrowo, radośnie, niech cieszy Rodziców.
Niech Jej dni będą jasne i muśnięte błogosławieństwem od Boga.
Uściskać Tatusia i pogratulować. Kamila z Zakamarka

babybest pisze...

Muchomory nas urzekły.:)

Anonimowy pisze...

I needed to thank you for this fantastic read!! I certainly enjοyеԁ every
little bit of it. I havе got you book marked to сheсκ out neω thingѕ you
poѕt…

Also visіt mу ρage ... fototapety na wymiar sklep

Anonimowy pisze...

I havе reаd so manу content on the topic of
the blogger lovers eхcept thіѕ post is really a faѕtidious aгtіcle, κeep іt up.


my web blog hotele ustroń

Anonimowy pisze...

Hi theгe, i rеad your blog occasіοnally anԁ i own a
simіlar οne anԁ i wаs ϳust wοnԁering if you get a lot
оf sрam rеsρonses? Ιf so hοw
dο you prоtеct against it, anу ρlugin or anything yоu
сan suggеst? Ι gеt so much latеly it's driving me crazy so any help is very much appreciated.

Take a look at my webpage: runiczne symbole