wtorek, 18 sierpnia 2009

Kwiatowe uchwyty i konikowe olśnienie

Moje gałeczki :) Przyjechały dziś rano w iście ekspresowym tempie! Są takie, jak sobie wymyśliłam, a nawet lepsze, bo nie całkiem białe, a w odcieniu złamanej bieli, bardzo vintage. Aniu! Dziękuję raz jeszcze za ekspresowe tempo i serdeczność!


W komentarzach do ostatniego posta dostałam od MonichenR link do zdjęcia konika. Identycznego, jak nasz. Tak właśnie będzie wyglądał po przeróbce.


Jutro wyruszam na poszukiwania odpowiedniego sznurka na bujną grzywę i ogon. Postanowiłam też skombinować uszy, bez nich wygląda dziwnie. Wiedziałam, że czegoś naszemu drewniakowi brakuje, a dopiero po zerknięciu na powyższe zdjęcie zorientowałam się, że chodzi o uszy :) Dostanie więc uszy.

11 komentarzy:

magda pisze...

oba konie super!
juz sie nie moge doczekac efektow twojej pracy!!

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

No cudny będzie po przeróbce :D

Julia pisze...

czekam z niecierpliwością na drugie życie konika! będzie cudny :) pozdrawiam Julia

Asia pisze...

gałki bardzo fajne ale konik po przeróbce będzie fantastyczny!!!Czekam z niecierpliwością na efekt

asiorek pisze...

Świetny ten konio:P
Gałeczki delikatne:) świetne:)
udanego poszukiwania grzywy i ogona życzę:P
no i uszu:)

kopciuszek pisze...

Ale szybko się doczekałaś tych gałeczek! Jednak znalazł się taki nieuszkodzony zestaw. A ja już swoje mam zamontowane, hurra!

decomarta pisze...

Prawda, dziewczyny, konik super. Zakupiłam już odpowiedni sznurek, muszę doczyścić konika i pomalować. Już się sama nie mogę doczekać efektu.

Kopciuszku! Bardzo szybko! Sama byłam w szoku. Nie mogę się na nie napatrzeć. A Ty pochwal się, jak to tam u Ciebie wyszło! Na sto procent jest pięknie.

ivon777 pisze...

Konik - cudny - powtórzę za Innymi. Każde dziecko marzy o swoim bujanym koniku. Przyjmij moje spóźnione gratulacje Martuniu - uściski serdeczne od blogowej ciotki. Tak się cieszę Waszą radością. Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie. Uważaj na siebie i dbaj teraz szczególnie o siebie. Moc szczególnych pozdrowień i uscisków!

decomarta pisze...

Dzięki Iwonko za te bardzo serdeczne słowa :) uważam na siebie, aż przesadnie :)

ushii pisze...

tak, na biało mu o wiele lepiej będzie... nawet nie zauważyłam, że Twojemu brakuje uszków :) będą skórzane czy jakie? będziesz przecierać kanty czy tak na gładko pomalowanego zrobisz?

a gałki wyglądają super... zaraz zacznę kombinować gdzie ja takie bym sobie mogła przyczepić, hehe

MonikaR pisze...

O jejku!!!!! Dawno u Ciebie nie bylam,a tu jejku!!!!!