piątek, 4 kwietnia 2014

Trochę koloru

       ... I wielkanocnego nastroju. Pojawiły się dwie aksamitne poduszki, fioletowa i w kolorze fuksji. Miały być dla Zochy, jednak tak się wpasowały do pokoju dziennego, że zostały.
A dziś przytargałam do domu bazie i zrobiło się naprawdę wiosennie, mimo tego, że wszystkie moje ozdoby wielkanocne nie są kolorowe. Jest słońce, świeże powietrze, dobra energia :)





      A little bit of color and plenty of the Easter mood. I've got two new velvet pillows, purple and fuchsia. First, I planned them to be for Sophie, however they fit nicely into the living room.

And today I dragged home some willow and now I feel like spring is here, despite the fact that all my Easter decorations are not colored. It is the sun, fresh air, good energy :)

15 komentarzy:

Renata pisze...

Fuksja z szarościami.... miodzio :)
U mnie też wiosennie choć jeszcze mało świątecznie.

Ściskam :)

Unknown pisze...

o bazie:) fajnie:)

ZAJĄCE TRZY pisze...

Fuksja? Modnie, nawet bardzo:) U nas dekoracje też naturalne. I nie kolorowe.

Unknown pisze...

jej jak slicznie!!! jak ja bym chciała takie bazie, tylko skąd je wziąć? cudnie to wszystko wygląda...i do tego jajeczka:) u mnie również się zadomowiły:) pozdrawiam ciepło

decomarta pisze...

Scraperko, bazie przywiózł pan z osiedlowego zieleniaka. "Niech sobie tam pani wybierze za dwa złote. Więcej! Więcej!" Więc brałam i brałam :)
Dziękuję Wam pięknie!

Anna Sękulska Fotografia pisze...

Cudnie się wszystko komponuje:) Bazie i szarości, pięknie!:)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
monique pisze...

cudne te baźki :))) takie drobniutkie ... buziaki wiosenne..

petra bluszcz pisze...

Piękne dekoracje! Uwielbiam taki styl i kolory!
Pozdrawiam!

Maszka pisze...

Prosto i ślicznie :) Pozdrawiam - M.

bidibi (domowy alfabet) pisze...

wiosna niesie zawsze dobrą energię. bardzo przyjemnie u ciebie.

gabi pisze...

pięknie się prezentują dekoracje

Szary Konik pisze...

Tak, szarosci (ktore uwielbiam) i fuksja w tle...U mnie w tym roku biale haftowane (w lawende i rozowe kwiatki)zajace i kurki do koszyczka :)I pewnie jakies kwiaty w wazonie. Wiecej ozdob nie przewiduje (tzn. moze bym i przewidywala, gdybym nie byla realistka i sadzila, ze ze wszystkim zdaze:)
Pozdrawiam przedswiatecznie!

Foto st(w)ory pisze...

Radosnych Świąt Martuś!

Intellio pisze...

Niesamowicie prezentują się te przystrojone bazie :)