czwartek, 19 czerwca 2014

Mini living

       NARESZCIE wykańczam domek dla lalek!!! (dziki taniec radości)
Prócz uczucia szczęścia, jakie towarzyszy każdej kobiecie czerpiącej przyjemność z urządzania wnętrz, daje mi też mnóstwo satysfakcji, gdy zrobię coś z niczego. Tak na przykład powstał mój wymarzony piec kaflowy. Baza z kartonu modelarskiego, kafle wycięte z okładki Harpers Bazaar (reklama Chanel nr 5, duuuuużo białego tła :)), drzwiczki obklejone opakowaniem czekolady, blacha na której stoi piec to zamykanie serka kanapkowego. Górę wycięłam z kartonika i machnęłam białym lakierem do paznokci.
     Na tapecie wykładanie kafelkami łazienki. Jak na złość skończył mi się wikol, a nie mogę przestać działać, zatem za moment zabieram się za szycie. Do jutra. Jutro już Castorama będzie otwarta :)
    Zdjęcia z mojego instagramu, większość już pewnie widziała. To tylko fragmenty, bo całość wymaga wciąż pracy - meble pomalowania, krzesła tapicerowania, okna wciąż gołe i ściany. Pomalutku zrobi się i to, a ja oczywiście będę Was na bieżąco informować o postępach prac!




    FINALLY finishing up the dollhouse! (Wild dance of joy)
I feel happiness and pleasure from mini decoration, it gives me a lot of satisfaction when I do something out of nothing. So, for example, I created my dream tile stove. The base is made out from the cardboard, tiles cut from the cover of Harpers Bazaar (Chanel No. 5 advert, much of white background :)), door made from chocolate sheet and stove stands on the reuse
sandwich cheese lid. The crown is cut out from cardboard and painted with white nail polish.

    
I'm in the middle of tiling the bathroom. Of course I run out of glue, when all the stores are closed. Of. Course. So I begin sewing :)

    
Photos are from my instagram. It's only fragments because a dollhouse still needs work. I have to paint furniture, upholster chairs, windows and walls are still bare. Of course I'll keep you updated on the progress!

16 komentarzy:

Betsypetsy pisze...

WOW! Jestem pod absolutnym wrażeniem! Zobaczyłam pierwsze zdjecie i pomyślałam "ale fajna wiejska chatka z pięknym piecem" a tu się okazuje, ze to miniaturki :)) Świetne! Bardzo pracochłonne, to widać i wymagające mnóstwa cierpliwości i pomysłów, podziwiam !

Test pisze...

Moja pierwsza myśl po zobaczeniu zdjęcia strychu na Insta była "przeprowadzacie się?" :). Niesamowite odwzorowanie detali, czekam na więcej fotek.

maura pisze...

Sama mogłabym tak mieszkać;) a jak zrobione jest wiaderko??

Renata pisze...

Obłędny.... na insta myślałam, że to prawdziwy piec....
Jesteś niesamowita!!!

ściskam :)

decomarta pisze...

Betsy, właśnie że niezbyt pracochłonne. Jakoś zleciało przy dobrej herbatce i seansie filmowym :)

Anicja, detale byłyby lepsze, gdybym nie była takim raptusem. Wszystko musi być na już, teraz, robota mi się w rękach pali i jest wiele niedociągnięć.

Maura, wiaderko niestety jest ze sklepu internetowego, jednego z tych dla fanów decoupage.

Reniu, dziękuję :)

anuk_pl pisze...

Przepiękne maleńkie cudo!! Gdybym miała córeczkę to pewnie też bym szalała z tworzeniem domku, hihi :)

Mery Selery pisze...

Jeeeeej, mam takie marzenie, żeby zbudować taki dom dla lalek. Ale wiem, że nie byłby idealny bo nie mam takich zdolności. Twój wygląda WSPANIALE! Zazdroszczę jak nie wiem co!

Sorbet pisze...

Jaki uroczy! Uwielbiam takie drobniutnie sprawy. Zostało mi to z dzieciństwa, gdy bawiłam się lalkami Barbie. To uspokaja i jest wyzwalające, taki mini artyzm :)

folkmyself pisze...

Piec z koroną szałowy!

decomarta pisze...

Oh wielkie dzięki dziewczęta :)

Anonimowy pisze...

Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook group?

There's a lot of folks that I think would really appreciate your
content. Please let me know. Thanks

Also visit my site: bank

Unknown pisze...

Ile detali, i jakie wykończenie ! Super. Ja właśnie mam w planach zakup takiego domku , ponieważ budowlanych zdolności to zbytnio nie mam, ale środek chcę wykończyć i urządzić sama :) To będzie idealny prezent urodzinowy dla 4 latki . Pozdrawiam Kamila

Anonimowy pisze...

smokeless cigarette, electronic cigarettes, e cig forum, ecigarette, electronic cigarette, vapor cigarette

SmaczneObrazy pisze...

Sam bym w takiej chatce zamieszkał :)

Gosia pisze...

No po prostu przecudnie :)

12 pisze...

Автозапчасти и аксессуары для DAF, MAZ, SAF, BPW, MAN, КАМАЗ
Автозапчасти и аксессуары для легковых автомобилей VAG
Download games and programs
Info Linking Page Rank
Linking links
Info Sitemaps Blog
Auto BLOG