piątek, 17 sierpnia 2012

Maski z błyskawicami



 Kolejne super bohaterki, nieco zmodyfikowane, na zamówienie pewnej Pani :)
Lale mają maski z błyskawicami, są więc super szybkie, a także pasujące do stroju pelerynki.

 Odkładałam wykańczanie domku dla lalek Zosi, z tego względu, że nasze dziecię przechodzi właśnie etap obdzierania wszystkiego, co da się obedrzeć. Jednak coraz częściej przychodzi pytać np o pościel dla lal, o szafę na ubranka... Muszę zatem zabrać się za wykończeniówkę.
Udało mi się także ostatnimi czasy zebrać nieco nowych gratów do domku, którymi Wam się pochwalę. Kupiłam między innymi kozę i lampę do salonu :)


14 komentarzy:

Kinga pisze...

Lalki superbohaterki- wymiatają.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Rajuśku. Uwielbiam Twoje lale. Trzeba mieś święta cierpliwość i zdolne łapy, żeby takie drobiazgi stworzyć.

cassia.wu pisze...

Świetna!

Kolorowy Świat Katarzyny pisze...

hehe świetne! :)

decomarta pisze...

Dziękuję dziewczyny, jesteście kochane :)

Shopaholic pisze...

jakie cudeńko! :)
WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, naprawdę warto, nagrodą jest naszyjnik od MissSpark! :)

Anonimowy pisze...

jaka fajna laleczka;))

Mery Selery pisze...

Te lalki są absolutnie GENIALNE!!!!

Jaszmurka pisze...

Wspaniałości!!! ♥

Oli pisze...

myślę, że każda dziewczynka (taka starsza też ;)) chciałabym mieć taką lalkę. piękne, jak zwykle :)
pozdrawiam!

Mery Selery pisze...

No nie mogę się napatrzeć! Ciągle tu wracam i podziwiam! Te lalki są niesamowite :D

* pisze...

SuperHania i SuperMarylka są genialne !!! A na żywo... upadłam kiedy je zobaczyłam. Ja, dziewczynki i ich rodzice- wszyscy byliśmy zachwyceni:D:D. Te wszystkie szczególiki, wstążeczki, kolory... niesamowite !!! Dziękuję, dziękuję, dziękuję ! Czy ktoś wpadł już na pomysł, żeby dla Ciebie zrobić taką SuperLalę -SuperMartę?! :P

Marlena pisze...

Fantastyczne te lale :) Przejrzałam Twojego bloga i jestem zauroczona tym jakie piękne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam

decomarta pisze...

Nie zauważyłam komentarza! Dziękuję za tyle serdeczności! Nie, nikt nie wpadł na taki pomysł :D