środa, 12 stycznia 2011

Przechowywanie

Witajcie!

Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne :) Sprawiłyście mi wielką przyjemność i jakoś tak ciepło koló serducha się zrobiło, że tyle osób wpadło mi pożyczyć :D
Dziękuję! (Tobie Jaszka też haha!)
Coś się ostatnio ociągałam z dodawaniem postów i odwiedzinami u Was. Wybaczcie!
Przeciągałam wszystko, bo chciałam Wam coś pokazać, ale zwykła złośliwość rzeczy martwych mi w tym przeszkodziła. Cała sprawa się zatem odwlecze. Poczekacie, prawda?
Tymczasem, borem lasem, z braku innych rzeczy, którymi mogłabym się z Wami podzielić, sięgnęłam do przepastnych zasobów mojego komputera, by wydobyć
na światło dzienne część zachomikowanych przeze mnie inspiracji. Wierzcie mi, jest tego MASA! Ale.... która z Was tak nie ma? ;)
Temat na dziś - przechowywanie! Ale nie byle jakie przechowywanie, mam na myśli przechowywanie w duchu vintage, oczywiście! A zatem szafy, szafeczki, komódki, pudła, wszystko okraszone klimatem i wyposażone w duszę, a także miłe dla oka.
Bardzo lubię niecodzienne zastosowanie niektórych mebli. Zobaczcie same.
Pozdrawiam!

P.S.
Zdjęcia pochodzą z przeróżnych źródeł, których niestety nie zapisuję. Mam nadzieję, że nie naruszam praw autorskich i że nikt nie poczuje się urażony. To tylko inspiracje. Piękne inspiracje :D


Za taką komódkę (apteczną, biblioteczną...) dałabym naprawdę wiele :) Zakochałam się.
I'm in love with index cabinets like that one.





Welcome!

I wanted to show you something, but ordinary malice of inanimate objects disturb me. The whole affair is, therefore, adjournment. You can wait, right? :)
Meanwhile, there are other things that I could share with you. So I reached the depths of my computer resources to bring to light some of my inspiration . Believe me, I have TONS of it! But .... which of you doesn't? ;)
Theme of the day - storage! But the one with the spirit of vintage, of course! Thus, wardrobes, cupboards, chest of drawers, boxes, all topped with a climate and spirit, as well as pleasing to the eye.
I really like
unusual use of some furniture.
Kisses!

P.S.
The photos come from various sources, which unfortunately I did not write. I hope that does not infringe copyright and that no one feels offended. It's just inspiration. Beautiful inspirations: D

18 komentarzy:

Dziabka pisze...

Ojjj.... marzenie... żeby choć kilka pomysłów udało się zrealizować... :))

Magiczna Fabryka pisze...

Oj tak! Inspiracje cudne :) Pozdrowienia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Spełnienia marzeń, wielu ciekawych pomysłów i inspiracji, a także jeszcze więcej radości z szycia i tworzenia!

Dziabka pisze...

Aha, zapomniałam, lala od Ciebie nadal jest na topie... Piotruś co i rusz mówi: "mamusia, daj pomarańczową (od koloru włosów) dziewczynkę!" i torebkę i resztę też muszę dać. Bo on ma potrzebę... A mi szkoda jej zniszczyć...

angela pisze...

Piękne inspiracje :) wiekowe walizy zawsze się sprawdzaja, a i ja za taką pojemna i piekną komudkę dałabym sie pokroić ;P a ta witrynka z butami :) dla miłośniczki szpilek wszelakich, to pomysł bomba :)
Pozdrawiam,

decomarta pisze...

HAha, Dziabka :) Ja to wszystko rozumiem. Mój też taki jest :) Widocznie mają wewnętrzną potrzebę.

Fabryko - dziękuję serdecznie! Życzę tego samego - mnóstwa inspiracji i tego, by udało się je zrealizować!

decomarta pisze...

Angela - tak, szafa tylko na buciki! I to pięknie wyeksponowane.... mhmmm....

Monika @ Our Homemade Home pisze...

Martus, Ty jak zwykle trafisz w 10tke:) Ja biegam teraz za takimi witrynkami. Nie dawno mnie oswiecilo, ze to przeciez nie nazywa sie dresser, a display cabinet!:D Znalazlam nawet jedna fajna, ale za daleko, szkoda. Potrzeba mi jedna do kuchnii, a druga na moje przydasie i materialy. Myslalam o szafie, ale wlasnie... ladnie byloby wszystko wyeksponowac no i bez kurzenia sie.
Sciskam serdecznie:)

Monika @ Our Homemade Home pisze...

niedawno razem sie pisze;D chyba, ze chcialam nie tak dawno;D byki robie, niedobrze.

rumiankowa polana pisze...

Cudne inspiracje - wszystkie jak jeden mąż ! :)
Pozdrawiam serdecznie!

Dziabka pisze...

Fajnie, nie mam w domu małego wariata ;) Ale chyba jednak mam :))

Helli pisze...

Teraz pozostaje tylko porozmawiać z Willym Wonkom żeby pożyczył sprzęt do wyciągania rzeczy z ekranów! (Jak na TV działa to na komputer pewnie też...)

decou-galeryjka pisze...

o tak - to faktycznie przepiękne inspiracje!

Violetka pisze...

No to teraz tak szybko nie zasnę :) Przepiękne inspiracje!!! POzdrawiam

Ania. pisze...

Te meble kuchenne z trzeciej fotki bodajze-maaarza mi sie takie. Szkoda ,ze pewnie zamowienie takowych u stolarza kosztuje majatek a w sklepach najzwyczajniej tak cudnych nie widzialam.No i reszta-ty mi tu o zajeb... witrynkach,kiedy ja wlasnie jakiejs na ksiazki szukam. Ehh.Nie wspomne o szafie hahaha.
P.S.Inspiracji mam tyle,ze jak Krzysiu wchodzi w moj folder ,krzyczy "Anka,czym ty mi zasmiecilas pol kompa?" hahaha.Wybaczam mu,nie wie ,co czyni.A ze obecnie bez wlasnego komputera zostalam ,to zasmiecam cudzy:-).Buziaki dla dzieci.

decomarta pisze...

Hahahaha, Ania, rozwaliłaś mi wątrobę Krzysiem :) uwielbiam świrusa ;)
A wiesz, ja też marzę o witrynce, i o takich meblach kuchennych :)

Monia - no marzenia, marzenia.... a mnie wciąż się pitoli kilka słów i jak nie podkreśla mi na czerwono (gdy puszę je odręcznie) to czuję się nieswojo.

Natka - daj znać, jak uda Ci się pożyczyć :D

Dzięki laski za pozostawienie śladu :D

W. pisze...

Faktycznie przechowywanie to bardzo ważna sprawa. Sama z tym się borykam, za mało szaf i nie ma gdzie chować wszystkich skarbów!!
Bardzo chętnie przygarnęłabym choć jedną komódkę czy szafeczkę, a szczególnie podoba mi się pomysł z serwantką i butami!!!

Pozdrawiam
Nikusia

bestyjeczka pisze...

Ale cudne inspiracje, za co najmniej 2 z tych szafek dałabym się pokroić ;-) Kiedyś może upoluję ten swój wymarzony egzemplarz...
Pozdrawiam gorąco!!!

MeandMe pisze...

Alllleee szafy, witryny, komody!!!! piękna jest ta biała z metalowymi uchwytami<3 chętnie bym też w łazience zobaczyła tą z bodajże ostatniego zdjęcia:) Pozdrawiam.